Menara Jam diraja Saudi Satu Konspirasi Ilumminati?

Aku ada terbaca satu forum tp dalam bahasa arab, mereka ada berbincang mengenai jam yang gedabak besar lekat di menara hotel di mekah tu, banyak persoalan timbul mengenai pembinaannya dan terlalu hampir dgn kaabah dan masjidil haram. Ada memberi teori ia adalah satu konspirasi ilumminati terhadap islam.




Persoalan aku timbul kenapa dibina terlampau besar sangat menara jam tu sehingga sebesar menara petronas setiap jam, ada 4 arah dan salah satu mengadap kaabah dan pada hari minggu ada pancaran lampu macam laser sehingga jarak 10km pelbagai arah.





















Apa yang aku nampak menara tu tidak ubah seperti menara sauron cerita Lord of the ring yang mengeluarkan gelombang jahat dan tidak baik.



dan anda perlu tahu bahawa jam itu bergerak ikut jam bukan melawan arus jam. Kenapa tidak dibina sahaja jam digital yang tidak akan mengeluarkan tenaga kinetik serta gelombang tidak baik. Pernahkan anda mendengar berkenaan quantum science?



kenapa orang buat haji tawaf mengelilingi kaabah mengikut arah lawan jam. kalau mengikut kajian quantum sains, cara itu memberi satu kelebihan, tubuh2 ada bersentuhan mengeluarkan cas elektrik mengelilingi kaabah secara lawan jam.. banyak kebaikan anda dapat mengeluarkan tenaga scalar yang banyak.. tetapi dilihat seperti menara jam tu seperti mahu menghilangkan tenaga scalar yang dihasilkan oleh orang2 islam yang buat haji mengelilingi kaabah. Jam tu mengeluarkan tenaga kinetik yang besar dan mengadap terus ke arah kaabah, kenapa tenaga kinetik besar, kerana mekanikal dan binaan besar. Tambahan pulak sebenarnya tenaga yang tidak baik yang dihasilkan jam itu disebarkan dengan cahaya oleh lampu2 pelbagai arah yang mampu menjangkau 10km setiap arah.. gelombang yang tidak baik terhasil itu mampu disebarkan dengan cahaya



ada satu kajian pernah terbaca, seseorang yang buat haji dia tawaf mengelilingi kaabah mengikut arah lawan jam.. orang yang buat haji itu akan mendapat tenaga scalar yang banyak terhasil dari pergerakan kinetik melawan arus jam itu bersama cas2 tubuh badan yang bersentuhan antara satu sama lain, cara ini akan menghasilkan ion negatif yang baik dan ia dipanggil tenaga scalar, kebaikan tenaga scalar adalah..



Faedah Kesihatan



• Mengurangkan keradangan

• Menggalakkan pertumbuhan sel-sel baru

• Meningkatkan peredaran darah

• Meningkatkan sistem imun dan endokrin

• Mempunyai keupayaan untuk memusnahkan virus dan bakteria

• Meningkatkan nutrisi sel dan detoksifikasi

• Meningkatkan ketelapan sel

• Meningkatkan tenaga dalaman

• Membantu melindungi DNA daripada kerosakan

• Membantu melambatkan proses penuaan

• Membantu melawan sel-sel kanser

• Menguatkan biofield mencegah elektro-magnet gelombang badan daripada menjejaskan kesihatan seseorang

• Meningkatkan tumpuan dan penumpuan



tapi kalau diperhatikan seperti menara jam tu mahu menterbalikkan semua manfaat apa yang orang2 islam dapat bila buat haji dan tawaf kaabah.



Kenapa?

hilang fokus sebab tengok jam tu, asyik terfikir bila la nak habis tawaf sebab berasak2, dan kita akan rasa lama dan bosan sebab bila dipandang jam, tiada ketenangan dalam jiwa.

gelombang yang dipancar oleh cahaya dan penghasilan oleh menara jam tu menyelubungi mekah, gelombang tu boleh menyerap tenaga scalar yang dihasilkan aktiviti haji beramai2.



macam mana ilumminati tutup pasal menara jam tu.

taruk kalimah Allah dan muhammad, jadi tak terfikir la benda ni



kalau terbalikan jam pergerakannya.. mmg akan hasilkan tenaga scalar yang akan tersebar mengelilingi kota mekah, cara tu lagi baik, tp rasanya xkan dapat sebab ilumminati takkan bagi, dan raja saud ni yang arah buat jam tu





ni kota ibadat ke kota hiburan??




cahaya lampu yang disebarkan sehingga 10km


Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment